Tittelinkipeyttä?

Foorumin ohjeet ja tiedotteet & käyttäjien palaute

ViestiKirjoittaja Big Mama » Ti Joulu 18, 2007 7:57 pm

Toiveet vain taman palstan kautta ;)

-----------------------------------------

Heil armoitettu valvoja

Vieläkö ehtii joulutoivomuksia esittää, siitä tittelistä nimittäin.

Minä kun haluaisin olla Täti, koska olen kaksikertaa vanhempi kuin nuorimmat täällä.

Kirjoitinpa sitten esittelynkin itsestäni, jos se nyt joku meriitti tälle toiveelle olisi... On nyt ainakin 1 viesti lähetetty.

Joulun rauhaa vaan teille pikkusiskot
Saija
Siisti talo on emännän ylpeys.
Big Mama
Iso Luuta

ViestiKirjoittaja Saija » Ti Joulu 18, 2007 9:42 pm

Ah

Minä kärsin, mutta otan vastaan sen mitä tulee.
Soimaan vain itseäni, minä kurja.

sama
Saija
Täti

ViestiKirjoittaja Rekkis » Ti Joulu 18, 2007 10:18 pm

Mulle sitten sopii "putsi", ja vastaväitteitä en noteeraa :twisted:
Rekkis
Putsi

ViestiKirjoittaja Pauliina » Ke Joulu 19, 2007 8:27 am

Big Mama kirjoitti:Minä kun haluaisin olla Täti, koska olen kaksikertaa vanhempi kuin nuorimmat täällä.
Minulle kyllä kelpaa se titteli mikä tuolta automaatista loksahtaa. Onhan sitä joskus tuntenut itsensä yli-ikäiseksi pissikseksikin. :lol:

PS. Tätihän minä olen ihan virallisestikin.
Viimeksi muokannut Pauliina päivämäärä La Tammi 19, 2008 11:52 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Pauliina
Prinsessa

ViestiKirjoittaja Tjinuski » Ke Joulu 19, 2007 5:11 pm

Okei, perun aiemmat puheeni, koska en kumminkaan jaksa odottaa seuraavan postausmäärän saavuttamista. Minulle kelpaisi titteliksi Warrior Princess, perusteluna se, että erään satutädin (terkkuja!) mielestä olen Xena. Siis ulkonäöllisyyden perusteella.

Jos tuo sitten on jotenkin sopimaton pyyntö, niin miten olisi naishenkilötär. Peruste on se, että olen nainen, henkilö ja jossain määrin myöskin tär. :P
Being in pain does not make one a masochist.
It is no excuse for sadism either.
Tjinuski
Warrior Princess

ViestiKirjoittaja Melanie » La Joulu 29, 2007 8:00 pm

Jos jokaisella olisi oma titteli, minulle sopisi hyvin liivikonsulentti :D Sen verran paljon on tullut julistettua mittausohjeita ynnä muuta rintsikka- ja silikonitietoutta sekä täällä että muilla foorumeilla.
Melanie
Liivikonsulentti

ViestiKirjoittaja Big Mama » Ti Tammi 01, 2008 7:03 pm

Toiveita on tullut paljon ja ansioituneemmat toteuteta foorumin hyvin toteutuneen ja onnistuneet aloituksen kunniaksi. Toimiin ryhdytään, kunhan ylläpito palailee ja selviytyy ankaran vuodenvaihteen tiimellyksestä.

Titteleistä sellaista ettei oteta hommaa liian vakavasti, jo yksi henkilö on ottanut herneen nenään niiden säätämisestä ja haukkunut ylläpitoa, eli pidetään jäitä hatuissa :)
Siisti talo on emännän ylpeys.
Big Mama
Iso Luuta

ViestiKirjoittaja Vilma » Pe Tammi 04, 2008 12:17 pm

Pikkasen joudun nyt kitisemään tuosta pissiksestä. Ainakin itse koen sen hyvin pitkälti negatiivisena. Jos huumori riittää niin ei kait siitä haittaa pääse olemaan. Jos sitten ajattelee esim uusia käyttäjiä, jotka ovat vasta ehkä harkitsemassakin liittymistä, ei pissis leiman lätkäisy välttämättä paljoa naurata.

Teinikin olisi neutraalimpi. Tai jos nollalla viestillä ollaan "kaapissa" niin tulisiko sen jälkeen "kuoriutunut" tai "outannut" luonnollisena jatkumona?

Tuosta pissiksestä tulee ainakin minulle vaistomaisesti arvoton olo. Ikään kuin täällä vallitsisi joku harvainvalta, ja uudet jäsenet saavat nuolla takalistoja urakalla ansaitakseen kuuluvuutensa. En siis väitä että olisi näin, sellainen mielikuva siitä sanasta vaan tulee :)

Pääsinpä avautumaan.
Vilma
Miss

ViestiKirjoittaja Titania » Pe Tammi 04, 2008 1:16 pm

Vilma kirjoitti:Pikkasen joudun nyt kitisemään tuosta pissiksestä. Ainakin itse koen sen hyvin pitkälti negatiivisena. Jos huumori riittää niin ei kait siitä haittaa pääse olemaan. Jos sitten ajattelee esim uusia käyttäjiä, jotka ovat vasta ehkä harkitsemassakin liittymistä, ei pissis leiman lätkäisy välttämättä paljoa naurata.

Teinikin olisi neutraalimpi. Tai jos nollalla viestillä ollaan "kaapissa" niin tulisiko sen jälkeen "kuoriutunut" tai "outannut" luonnollisena jatkumona?

Tuosta pissiksestä tulee ainakin minulle vaistomaisesti arvoton olo. Ikään kuin täällä vallitsisi joku harvainvalta, ja uudet jäsenet saavat nuolla takalistoja urakalla ansaitakseen kuuluvuutensa. En siis väitä että olisi näin, sellainen mielikuva siitä sanasta vaan tulee :)

Pääsinpä avautumaan.

Heh, joku kun taas avautuu että haluaa olla pissis pysyvästi ja eräs toinen käyttäjä viimekuussa haukkui puuterin paskaksi koska oli pissis. Eli kaikkia ei voi miellyttää :(
Pissiksestä pääsee automaattisesti varttuneemmaksi naiseksi kun kirjoittaa sen 20 postausta. Jotkut ovat spekuloinneet että ehkäpä titteleillä on salaisena tarkoituksena rohkaista ja kannustaa ihmisiä kirjoittamaan viestejä, sekä olemaan aktiivisia... jos ei sitten halua olla muuta kuin sivustakatsoja niin tuskinpa sillä on haittaa mikä se titteli on kun ei kirjoitakkaan paljoa mitään tai ei ollenkaan.
Joka tapauksessa puuterin teema on melko letkeä ja pidetään silmäkulmassa pientä pilkettä.
“The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.”
-Eleanor Roosevelt
Titania
Moderaattori

Tittelistä

ViestiKirjoittaja AuntieUllaCD » Ke Tammi 23, 2008 11:20 am

Olen kovin otettu tittelistä "Pissis" joskin se on hyvin yliampuva sillä olen kyllä reilusti isoäiti-ikänen ja kokoinen kaappeilija. Ymmärrän kyllä, että rankinglistassa nousu edelyttää osallistumista keskusteluihin :D
AuntieUllaCD

Luomu

ViestiKirjoittaja kimi_peura » Ke Tammi 23, 2008 7:00 pm

jaa, no jos tittelin saa ilman visaakin niin minulle sitten luomu, jotta tietävät, ettei kannata silikoneista minulta kysyä mitään.

Ja kiitos, puuterilaiset, täältä löytyi kaikki vanhat tutut, joita olen vuosia kaivannut!!!
kimi_peura

ViestiKirjoittaja Heli » To Elo 21, 2008 2:01 pm

..
Heli
Kelan kaksoiskaataja

ViestiKirjoittaja Flandre » Pe Syys 12, 2008 7:12 pm

Masentava toi viiva.. siispä requestaan:
Acid Trainwreck

:idea:
Flandre
Acid Trainwreck

tittelikipeä :)

ViestiKirjoittaja jo-an » To Syys 18, 2008 11:36 am

hei!

tässä äänestyksessä chatissa todettiin että suuri yleisö ehdotti minulle
titteliksi Linda Lovelace . se sopisi hyvin kun muutenkin uudet etunimeni ovat nimimerkillä LL !!

toivoisin että ylläpito suostuu tähän :D
jo-an
Linda Lovelace

ViestiKirjoittaja Valerie » Pe Helmi 06, 2009 1:24 pm

Noniin, ystävänpäivän kunniaksi titteleitä tulee taas jakoon, eli jos olet Aktiivinen Käyttäjä (tm) tänne saa toivoa ikiomaa titteliä :)
"Sinun on oltava se muutos, jonka haluat maailmassa tapahtuvan" -Mahatma Gandhi
Valerie
♥

EdellinenSeuraava

Paluu Ohjeita ja palaute ylläpidolle