Tittelinkipeyttä?

Foorumin ohjeet ja tiedotteet & käyttäjien palaute

ViestiKirjoittaja Miss Janina » Pe Helmi 06, 2009 3:22 pm

Valerie kirjoitti:Noniin, ystävänpäivän kunniaksi titteleitä tulee taas jakoon, eli jos olet Aktiivinen Käyttäjä (tm) tänne saa toivoa ikiomaa titteliä :)

Hei valerie, mä haluaisin saada profiiliini tittelin Pikkuprinsessa, onniustuiskohan mitenkään..?

:roll:

-Janina
Miten typerää onkaan tietämättömyys!
Se erehtyy aina ja tuomitsee aina -Emma Goldman
Miss Janina
Pikkuprinsessa

ViestiKirjoittaja susikki » Pe Helmi 06, 2009 7:51 pm

Nyt mulle viimein se äijä, josta on ollut puhetta jo taajaan! ;)
susikki
Äijä

ViestiKirjoittaja Katajanmarja » Pe Helmi 06, 2009 11:42 pm

Kiitos ylläpidolle arvonimen myöntämisestä. Vähän on kolhomman näköinen tuossa paikallaan nähtynä kuin odotin, olisikohan ollut sopivan teinimäistä lisätä loppuunkin kolme pistettä?

"Que horas son, mi corazón"... :wink:
Katajanmarja
...Je suis perdu

ViestiKirjoittaja pissis » Ke Joulu 23, 2009 1:29 am

Hiukan noloa, olen vasta nyt löytänyt tämän threadin. Poistettakoon tittelini kokonaan, eiköhän nimimerkkini kerro, mistä oikein on kysymys..

Kiitos!

:kukka

-Nella-
pissis
♥

ViestiKirjoittaja pissis » Ke Joulu 23, 2009 6:39 pm

pissis kirjoitti:Hiukan noloa, olen vasta nyt löytänyt tämän threadin. Poistettakoon tittelini kokonaan, eiköhän nimimerkkini kerro, mistä oikein on kysymys..

Kiitos!

:kukka

-Nella-

Hei nyt on hjuva! Kaunis kiitos sydämestä modeille!
pissis
♥

ViestiKirjoittaja Dwain » Ke Huhti 21, 2010 4:39 pm

Hei, vaikka uusimmasta päästä olen, niin voisinko tuon tittelin kohdalle saada tyhjää tai vaikka tekstin "Dykebug"?
Dwain
Dykebug

Missä on mun tittelit?

ViestiKirjoittaja Jenna68 » Su Kesä 20, 2010 6:32 pm

Olin lähes pakahtua ylpeydestä ensimmäisen viestini jälkeen, kun titteli vaihtui kaapissa-titelistä pissikseksi. Sitten jossain vaihessa koko titteli katosi. Joku tosin kirjoitteli tänne samoihin aikoihin ja oli pahoillaa tittelistään "pissis". Ajattelin silloin, että ehkä pissis loukkaa joitakin niin, että se titteli poistettiin. Ajattelin, että kyllähän minusta kunnos miss tulee, kunhan kirjoittelen lisää. No en minä kirjoittele titteleiden toivossa, vaan silloin kun on johonkin asiaan jotain sanottavaa Nyt tuli 20 kirjoitusta täyteen. Edelleen en ole yhtään mitään, mikä petymys. Pitääkö tämä titteli anoa ja mistä löytyy kaavake ja perusteet sun muut määreet, mitä pakollisia liitteitä on mukaan laitettava.
Jenna68
Miss

ViestiKirjoittaja paju » Su Kesä 20, 2010 7:04 pm

Kun noita titteleitä uudistettiin (ja pissis jätettiin pois) niin titteleille tuli uudet viestimäärät, jotka löytyvät ketjusta Foorumin FAQ.

Miss ilmestyy nykyään 50 postauksen kohdalla ja sitä ei tarvitse erikseen anoa.
paju
♥

ViestiKirjoittaja Jenna68 » Su Kesä 20, 2010 7:31 pm

Auts, tässähän jotuu ryhtyä Ruunebergittäreksi :)
Jenna68
Miss

Tytteli-tittelit

ViestiKirjoittaja Kati_Lila » Ke Joulu 15, 2010 3:45 pm

En nyt (vielä) toivo mitään omaa titteliä, Miss on oikein hyvä sitten kun sen saavutan. Mutta tekee mieli tässä vähän kommentoida noita muita:
Lady ja Prinsessa on tosi hyviä, mutta aika isot viestimäärät ylenemiseen kyllä tarvitaan. No, ei se mitään. (Paitsi houkutus oman tittelin keksimiseen on aika suuri sitten kun alkaa sata viestiä lähestymään.) Madam on vähän tylsä, mutta minä en olekaan kovin täti. Ehkä joku muu on. Barbie onkin sitten ihan oma juttunsa... en tiedä onko se varsinaisesti paras mahdollinen, mutta se on jotenkin kreisillä tavalla hieno. Naiseuden korkein taso on muovinen nukke. :P

Mutta oikeastaan mielestäni kaikista korkein arvo voisi olla myös Jumalatar. Onhan se aika korkea arvo, mutta noin monella viestillä se olisi ihan paikallaan. Myös jonkun jo ehdottama Queen on aika hyvä.
Kati_Lila
Taikatyttö

ViestiKirjoittaja Meira » Ke Joulu 15, 2010 4:26 pm

No minulla " Prinsessan " - titteli lähestyy huomattavan uhkaavasti. mutta mieluiten Lady olisin vaikka ikiaikaisesti. :wink:

.
Meira
Hippi

ViestiKirjoittaja Valerie » Ke Joulu 15, 2010 4:48 pm

Päivitin tämänkin threadin alkuun, ajantasainen tieto titteleitä on foorumin faq:ssa

0-49: ei mitään
50-199 Miss
200-499 Madam
500-999 Lady
1000-4999 Prinsessa
5000- Kuningatar

Madam on maailmalla yleinen kohteliaisuus-teitittely esim. hotelleissa täysi-ikäisille naisille ikään ja ryppyihin katsomatta.

Nyt kun joulu on taas tulossa niin voidaan avata toivelista, jos joku kriteerit täyttävä haluaa omaa titteliä niin toiveita tulemaan, tontut on kuulolla.

:xsanta :xmasgirl
"Sinun on oltava se muutos, jonka haluat maailmassa tapahtuvan" -Mahatma Gandhi
Valerie
♥

ViestiKirjoittaja Heli » Pe Joulu 17, 2010 11:40 pm

Enpä tiijjä miten nuo matamit ja ladyt ookkeen passoo tällasseen itäsuomalaesseen sielummaesemaan. Ovat tuontitavaroo.

Jos haluat antoo joululahjan niin laetat titteliks palavomani laalajan Esa Pakarisen yhen laalun nimen. "Suhmuran Santra"

Tänä iltana itketti ookkeen kun uattelin kaekkija niitä immeisiä, ommoo vanahaa sukua ja muitakin perheystäviä jotka huastovat minulle savvoo. Taetavat olla kaekki kuolleet.

Tässä ihana kipale Esalta

http://www.youtube.com/watch?v=kRsjtddMLJ8
Heli
Kelan kaksoiskaataja

ViestiKirjoittaja Kati_Lila » Ma Joulu 19, 2011 1:35 pm

Joulupukkii!
Tuotko titteleitä lahjaksi? Oon ollut tooosi kiltti tyttö. :tyty
Elämäni on pelkkää ruusuilla tanssimista - välillä pistelee, mutta kaunista on...
Kati_Lila
Taikatyttö

ViestiKirjoittaja Kirsi » Ma Joulu 19, 2011 2:48 pm

Hmmm... mulla oli joskus vähän aikaa tittelinä "Lapintiitti" mutta se vaihdettiin sydämeen kun olin niin tiukasti vielä kaapissa. Nyt kun kaappi alkaa olla jokseenkin romuna, sen vois ottaa takaisin käyttöön :D!

Lapintiitti
Ennen hyvin arka mutta nykyisin jo paljon rohkeampi, eloisa ja värikäs tipu. Pääosin paikkalintu mutta tekee joskus pitkiäkin vaelluksia muualle pyrähtelemään. Syö kädestä kun tuntee olonsa turvalliseksi :P!

Kirsi :love
"Puh?" - "Niin, Nasu?"
"Ei mitään - tarkistin vain että olet siinä"
Kirsi
Prinsessa

EdellinenSeuraava

Paluu Ohjeita ja palaute ylläpidolle