Kuka tykkää Puuterista!

Foorumin ohjeet ja tiedotteet & käyttäjien palaute

Re: Kuka tykkää Puuterista!

ViestiKirjoittaja MarikaTV » La Helmi 23, 2013 5:23 pm

Elise kirjoitti:Tää palsta on omistettu sydämille! <3
Kerro jos tykkäät! Vaikka ihan konkreettisia juttuja
Mä tykkään ainakin. Paljon ihania kokemuksia ja vertaistukea terroristeista huolimatta <3 <3 <3

Minä tykkään. :love :love :love :love
Marika
- aikuinen nainen Perämeren rannalta -
MarikaTV
Miss

ViestiKirjoittaja jenni » Ti Heinä 30, 2013 6:18 pm

oon tosi uus täällä jaa oon kyl tykkänny
sivuilta löytyy hyvi tietoo asiosta ja kiva lukee muiten kokemuksista :)

chatti on ainut paikka mistä en oo saannu hyvää kokemusta sillä aina ku oon siellä käynny nii siellä on jotkut ihmee seksi keskustelut menossa
luulin et täällä chatti ois ollu toisella tasolla ku noi seksi.netin transchatit :(
jenni

ViestiKirjoittaja Meira » Ke Heinä 31, 2013 7:16 am

jenni kirjoitti:.. chatti on ainut paikka mistä en oo saannu hyvää kokemusta sillä aina ku oon siellä käynny nii siellä on jotkut ihmee seksi keskustelut menossa
luulin et täällä chatti ois ollu toisella tasolla ku noi seksi.netin transchatit :(

* Yhdellä tai kahdella katselukerralla ei vielä tehdä tilastoa. * :wink:
Meira
Hippi

ViestiKirjoittaja Meira » La Elo 03, 2013 4:14 am

jenni kirjoitti:oon tosi uus täällä jaa oon kyl tykkänny

chatti on ainut paikka mistä en oo saannu hyvää kokemusta sillä aina ku oon siellä käynny nii siellä on jotkut ihmee seksi keskustelut menossa

,,,
voi Jenni , maltti on valttia. -aina-.

Eivät ne puheet ole aina seksitisiä, mutta heitäkin sallitaan aina johonkin pisteesen asti. Sekin on on osa elämää ja se heitä kiehtoo suurella voimalla.
- Merikillistä puhetta minulta koska toimin hyvin usein juuri perusmoderaattoita vastaan. Puuterichät ei tosiaankaan ole mikään herkku.net yms, ja juuri sen vuoksi soisin Sinulle rohkeutta osallistua keskusteteluun mitä arkisin käydään todella kipeistä asioista.
Joillekkin tuo seksi, seksualisuus on kipeä asia, sitäkään ei siis vältellä.

Terveisin Meira
Meira
Hippi

ViestiKirjoittaja Dançarina » Su Elo 04, 2013 11:23 am

jenni kirjoitti:oon tosi uus täällä jaa oon kyl tykkänny

Heippa jenni,

En ollut paikalla, mutta jälkeenpäin tapauksesta kuulleena voin sanoa, että olet ilmeisesti törmännyt paikalle sellaisella hetkellä, jolloin tietyt toisensa hyvin tuntevat henkilöt heittivät hieman turhan roiseja vitsejä jotka näyttävät ulkopuoliselle taholle erilaiselta kuin mitä varsinaisesti tarkoittavat. Etenkin jos sattuu vahingossa huonolla hetkellä paikalle. Niissä jutuissa saattoi ja saattaa olla enemmän kyse parodiasta ja huumorista kuin mistään varsinaisesta seksichat-touhusta. Tuota jälkimmäistä Puuterissa ei harjoiteta siinä mielessä kuin mainitsemasi kaltaisissa paikoissa, korkeintaan parodioidaan niitä.

Chatissa ei erityisen usein käy uusia henkilöitä, josta syystä jotkut huumorijutut kierrättyvät ennen pitkää aika pitkälle tasolle, kuten välillä vanhojen tuttujen kesken käy missä vain. Jälkeenpäin asiaa pahoiteltiin. Siellä osataan keskustella aivan asiallisestikin.
Biologis-orgaanisesti luomutuotettu ja hormoni-identtinen aitotranscisfemmequeerkyborgitosirotunainen. Ehta Sandozin geenimanipuloimaton fairtrade-tuote, lähitilalla vapaana ja onnellisena kasvatettu kanapapukaijakissahepo.
Dançarina
MissBehave

Edellinen

Paluu Ohjeita ja palaute ylläpidolle