Minne mennä kun Suljettu pysyy kiinni?

Foorumin ohjeet ja tiedotteet & käyttäjien palaute

Minne mennä kun Suljettu pysyy kiinni?

ViestiKirjoittaja Tjinuski » Ti Elo 21, 2012 3:26 pm

Ihan yleisen sovun ja ilmapiirin ylläpitämiseksi kyselen, voiko korjausprosessiin liittyvistä leikkauksista oikeastaan kirjoittaa millekään muulle palstalle kuin Suljetulle Osastolle, ja jos voi niin minne mieluiten? Olen ollut niin kauan poissa puuterista, että joko oikeuteni kirjoittaa sinne on poistettu, tai ehkä en niitä koskaan edes ehtinyt saada. Olen toki privannut asiasta Mira^lle, mutta hän ei profiilitietojen mukaan ole käynyt täällä yli kuukauteen, ja tarvisin apua ja neuvoja niin pian kuin mahdollista.

Jos siitä on mitään iloa, voin paljastaa, että ongelmani koskee nimenomaisesti orkiektomiaa. Vaikka tuskinpa on. :|
Being in pain does not make one a masochist.
It is no excuse for sadism either.
Tjinuski
Warrior Princess

Re: Minne mennä kun Suljettu pysyy kiinni?

ViestiKirjoittaja Meira » Ke Elo 22, 2012 7:38 am

Tjinuski kirjoitti:Ihan yleisen sovun ja ilmapiirin ylläpitämiseksi kyselen, voiko korjausprosessiin liittyvistä leikkauksista oikeastaan kirjoittaa millekään muulle palstalle kuin Suljetulle Osastolle, ja jos voi niin minne mieluiten? Olen ollut niin kauan poissa puuterista, että joko oikeuteni kirjoittaa sinne on poistettu, tai ehkä en niitä koskaan edes ehtinyt saada. Olen toki privannut asiasta Mira^lle, mutta hän ei profiilitietojen mukaan ole käynyt täällä yli kuukauteen, ja tarvisin apua ja neuvoja niin pian kuin mahdollista.

Jos siitä on mitään iloa, voin paljastaa, että ongelmani koskee nimenomaisesti orkiektomiaa. Vaikka tuskinpa on. :|

Heips Tjinuski, pitkästä, pitkästä aikaa. :kukka

Paljon on vettä Vantaassa virrannut ja monenlaista sattunut. En tiedä, enkä osaa toisen puolesta vastata. Ehkäpä Mira^ tekee moderointityötä taustalla ingonito käymättä "palstalla" lainkaan?

"Suljettuosasto" olisi mitä ilmeisin vastaus kysymyykseesi, mutta mikä estää esittämästä kysymystä kirjaantumista vaativilla palstoilla kuten Alabaari, Peili tai Mieli ja jatkaa keskustelua vaikka Puuterin sisäisessä yksitysviestintänä tai ulkopuolisissa osoitteissa monikeskeisesti emailina?

*Alabaari
(Vähemmän vakavat jutut suurella sydämellä)

*Peili
(Ulkonäköön ja olemukseen liittyvät aiheet)

*Mieli
(Sukupuolisuuden ulottuvuudet)

*Suljettu Osasto
(TS-prosessiin liittyvä keskustelu. Ylläpitoalueella ohjeet liittymiseen.)

Ensinmäinen Alabaari on nyt selkeästi luettu pois ja viimeisen Suljetun Osaston kanssa on hankaluuksia, mutta toivotaan jotta tilanne saadaan mahdollisimman pian korjattua, koska aiheesta on siellä jo aikaisempaa kirjoittelua aiheesta ainakin kahdessa ketjussa joihin toki kelpaisi jatkaa juttua .. :)

Se on nyt sitten kiikun ja kaakun Peilin tai Mielen välillä riippuen katsantokannasta vai onko silläkään nyt niin väliä kumpaan luokitukseen viesti kuuluisi lopulta?

Näiden lokeroiden lisäksi on vielä eräs muukin mahdollisuus, PuuteriChatti.
Tätänykyä varsinkin vilkkaimpina hetkinä, paikalla on luultavasti ainakin joku joka osasi ohjata eteenpäin hakemaan asiaa tuntevaa keskustelukumppania. :wink:
Meira
Hippi

ViestiKirjoittaja paju » Ke Elo 22, 2012 10:43 am

Välitin terveiset suljetun modelle ja sinun pitäisi saada oikeudet näillä sekunneilla.

Korjausprosessiin liittyvistä asioista saa postata myös avoimilla alueille. Itse valitsisin ehkä Cafen.
paju
♥

ViestiKirjoittaja Mira^ » Ke Elo 22, 2012 11:04 am

Tjinuski kirjoitti:Ihan yleisen sovun ja ilmapiirin ylläpitämiseksi kyselen, voiko korjausprosessiin liittyvistä leikkauksista oikeastaan kirjoittaa millekään muulle palstalle kuin Suljetulle Osastolle, ja jos voi niin minne mieluiten? Olen ollut niin kauan poissa puuterista, että joko oikeuteni kirjoittaa sinne on poistettu, tai ehkä en niitä koskaan edes ehtinyt saada. Olen toki privannut asiasta Mira^lle, mutta hän ei profiilitietojen mukaan ole käynyt täällä yli kuukauteen, ja tarvisin apua ja neuvoja niin pian kuin mahdollista.

Njoo, viestistä oli aikaa kolmisen tuntia kun postasit mutta kieltämättä julkinen rutina auttoi kun on muutakin ylläpitoa jolla on meikäläiseen suht suora linja. ;)
Mira^
kitteh

ViestiKirjoittaja ja-rana » Pe Syys 07, 2012 5:47 pm

Minäkin olen vähän aikaa sitten laittanut yksityisviestiä Mira^lle, mutta vastausta ei ole tullut. Haluaisin päästä suljetttu osasto- palstalle mahdollisimman pian, kun aihe nyt itseänikin koskettaa. :D
ja-rana

ViestiKirjoittaja Mr. Fox » To Tammi 03, 2013 8:33 pm

Samoin, mäkin olen laittanut Mira^:lle jokin aikaa sitten viestiä aiheesta mutta mitään ei ole kuulunut, eikä oikeuksia ole tullut. Voi toki olla että viesti ei ole tullut perille, lähetetyt-kansioissa sitä ei mulla näy, vaikka klikkasin että tallenna.

Olisi mukava tietää onko viesti mennyt perille etten turhaa laita toistakin viestiä.. : D
let the s k y f a l l when it crumbles.
Mr. Fox

ViestiKirjoittaja jonna-tv » Ti Helmi 12, 2013 10:17 am

Hei,

Olen laittanut Mira^lle virstiä viime viikolla, mitään vastausta ei ole tullut. Haluaisin päästä suljetulle osastolle, koska suunnittelen muutosprosessia ja olisi kiva kysyä tärkeistä asioista ja lukea valmista 'tietoa'. Onkohan ylläpidossa muita kuin Mira^, joka voisi avata osaston?
jonna-tv

ViestiKirjoittaja Mira^ » Ti Helmi 12, 2013 6:30 pm

jonna-tv kirjoitti:Hei,

Olen laittanut Mira^lle virstiä viime viikolla, mitään vastausta ei ole tullut.

Joo, viime viikolla, sunnuntaina eli toissapäivänä. :D

jonna-tv kirjoitti:Haluaisin päästä suljetulle osastolle, koska suunnittelen muutosprosessia ja olisi kiva kysyä tärkeistä asioista ja lukea valmista 'tietoa'. Onkohan ylläpidossa muita kuin Mira^, joka voisi avata osaston?

Ei ainakaan just nyt ole, voin kyllä jakaa valtaa jos adminit antavat sopivalle henkilölle oikeudet. Ei mitään hajua tosin onko hommaan ketään halukkaita.
Mira^
kitteh

ViestiKirjoittaja terri » La Maalis 16, 2013 12:44 pm

Pääsisinkö minäkin Suljetulle osastolle?
(Mira^:lle lähetin yksityisviestin alkuviikosta.)
terri

ViestiKirjoittaja Mira^ » La Maalis 16, 2013 5:47 pm

terri kirjoitti:Pääsisinkö minäkin Suljetulle osastolle?
(Mira^:lle lähetin yksityisviestin alkuviikosta.)

Hoidettu.
Mira^
kitteh

ViestiKirjoittaja anniinavanessa » Pe Huhti 05, 2013 12:45 pm

Itsekin olisi sinne kiva päästä, kun asia koskettaa nyt minuakin.
Chic cest la vie, sa bonne sa bonne.
anniinavanessa

ViestiKirjoittaja kettutytto » La Joulu 21, 2013 1:48 pm

Mahtuuko suljetulle osastolle? :) Olis kiva mm. tietää pitääkö LHR ottaa tisseille ennen BA...
Reporting live from Helsinki
kettutytto

ViestiKirjoittaja Mira^ » Ti Joulu 24, 2013 9:36 pm

Sorgen, oli flunssaa, jono käsitelty.
Mira^
kitteh

Paluu Ohjeita ja palaute ylläpidolle