Kenestä seuranhaku ei sovi puuteriin ollenkaan?

Foorumin ohjeet ja tiedotteet & käyttäjien palaute

Tulisiko puuterissa olla mahdollisuus hakea seuraa?

Voisin mielelläni hakea itselleni yhtä ainoaa elämänkumppania puuterin kautta
2
11%
Tahtoisin löytää lyhytaikaista seuraa intiimeihin hetkiin puuterin kautta
0
Ei ääniä
Toivoisin itselleni ystäviä joiden kanssa pukeutua ristiin tai sen ylikin
2
11%
Soisin löytäväni ihmisiä joiden avulla opin meikkaamaan yms.
0
Ei ääniä
Platonisia ystäviä tarvitaan aina sukupuolirajoista riippumatta
0
Ei ääniä
Tahtoisin vain kuulla lisää teistä kun en tiedä teistä mitään mutta en ole kuten te
0
Ei ääniä
Kiehdotte minua noloilla tavoilla mutten ole tippaakaan kuten te
0
Ei ääniä
Etsin lihallisuutta ja olen lihallinen - tavalla tai toisella, avoimesti tai salaa
0
Ei ääniä
Olen polyamorinen ja polyelämäni kaipaa uusia tuulia
1
6%
Tahtoisin antaa muiden etsiä seuraa ja mahdollisuuden pysytellä sen ulkopuolella
3
17%
Tahtoisin oman turvasataman jossa kukaan ei saa hakea seuraa kenestäkään ikinä
0
Ei ääniä
Olen aseksuaalinen ja/tai ihmisvihaaja - ei kiinnosta ihmiset eikä mikään muukaan
0
Ei ääniä
Koska minua pelottaa ja/tai ahdistaa seuranhaku tahdon kieltää muiltakin kaiken
0
Ei ääniä
Olen tasapainoinen - kukin tehköön mitä huvittaa ja mahdollisuus tulisi sallia kaikille
10
56%
Tahtoisin voida keskustella vaikka vain edes seksuaalisuudesta avoimemmin täällä
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 18

Kenestä seuranhaku ei sovi puuteriin ollenkaan?

ViestiKirjoittaja Höppä » Su Elo 07, 2016 12:35 pm

Olisiko sääntömääräinen ja epädemokraattinen kesksutelu aiheesta seuranhaku paikallaan sittenkin? Ihan vain että ylläpito näkisi päivitetyn tilanteen, mikä on käyttäjäkunnan kanta ja tahto aiheeseen tai sitä vastaan.
Höppä
Miss

Re: Kenestä seuranhaku ei sovi puuteriin ollenkaan?

ViestiKirjoittaja Höppä » Su Elo 07, 2016 1:07 pm

Kannattaa kuitenkin muistaa että ylläpidon ihmisistä suurin osa on osoittanut viehättyneensä ainakin ajoittain myös käyttäjäkunnasta ja osa käyttäjistä on jopa muuttanut yhteiseen osoitteeseen ja sijaitsevat tällä hetkellä puuterin ylläpidon edustajina. Tämä on yhden ääliön kapina.

On ikään kuin epädemokraattista käyttäjiä kohtaan, että he -ylläpito- ovat löytäneet toisensa mutta säännöt kieltävät muilta ko. mahdollisuuden ikään kuin sääntömääräisesti kokonaan, jottei asiaan tarvitse uhrata liikaa energiaa.

Sehän on vain vastuunpakoilua, ei muuta. :kukka
Höppä
Miss

ViestiKirjoittaja susanne » To Elo 11, 2016 11:19 pm

Voi kun sai valita vain yhden... :)
susanne
Crazy Bitch

ViestiKirjoittaja Höppä » La Elo 13, 2016 7:01 pm

Ainakin tuloksesta tulee osallistujademokraatinen - ääni per osallistuja. Kiitos äänestä, jos äänestit.

Siellä on se yksi ryhmä sallivuuteenkin, kukin tehköön mitä huvittaa-tapainen. :kukka
Höppä
Miss

ViestiKirjoittaja susanne » Ma Elo 22, 2016 10:19 am

Höppä kirjoitti:Kannattaa kuitenkin muistaa että ylläpidon ihmisistä suurin osa on osoittanut viehättyneensä ainakin ajoittain myös käyttäjäkunnasta ja osa käyttäjistä on jopa muuttanut yhteiseen osoitteeseen ja sijaitsevat tällä hetkellä puuterin ylläpidon edustajina.

Tuohon muistutuksena, että ylläpidossakin ihmiset joskus vaihtuvat... Mielipiteitä toki on hyvä kartoittaa ja keskustelu myös foorumin asioista on hyvinkin suotavaa niin pitkään kun pysytään asialinjalla eikä esimerkiksi aleta aukomaan puuterilaisten henkilökohtaisia asioita ja suhteita - oli sitten kyseessä rivikirjoittaja tahi ylläpidon edustaja :D
susanne
Crazy Bitch

ViestiKirjoittaja Höppä » Ma Elo 22, 2016 10:20 pm

Saa potkia pihallekin, olen varsin usein monellakin tapaa asiaton häirikkö. Vaikka joskus varsin ärtyneenä en vain yksinkertaisesti ajattele mitä kirjoitan ennen kuin painan "lähetä" - olen niin sanotusti erityisen vähä-älyinen. Mutta anteeksi ylläpidolle. :kukka
Höppä
Miss

Paluu Ohjeita ja palaute ylläpidolle