Puolisot

Foorumin ohjeet ja tiedotteet & käyttäjien palaute

Puolisot

ViestiKirjoittaja Big Mama » To Loka 04, 2007 11:36 pm

Puolisot -alue on tarkoitettu trans-ihmisten puolisoille keskinäiseen ajatuksenvaihtoon. Kenellekään muulle ei myönnetä sinne pääsyä.

Saat haettua oikeuksia menemällä yläpalkin linkistä Käyttäjäryhmät -hallintaan ja hakemalla itsellesi Puolisot - ryhmän jäsenyyttä.

Alueen moderaattorina toimii Susikki.
Big Mama
Iso Luuta

ViestiKirjoittaja irmeli_77 » La Touko 07, 2011 10:37 pm

Olen odottanut pääsyä puolisot-palastalle jo viikon....Susikki ei vissiin ole ollut ruudulla....:) Voiko joku muu antaa minulle oikeudet?

T: Irmis
irmeli_77

ViestiKirjoittaja Nurinkehrääjä » Ti Heinä 12, 2011 12:29 pm

Olen odotellut oikeuksia puolisot osioon jo n.kuukauden. Kyselenpä tässä että eikö joku muu voisi niitä antaa?
Nurinkehrääjä

Re: Puolisot

ViestiKirjoittaja Milla » Su Joulu 30, 2012 2:05 pm

Puolisot osion hyväksyntäprosessi ontuu aktiivisen ryhmä moderaattorin puutteen vuoksi. Toistaiseksi kannattaa hätyytellä ylläpitoa hyväksynnän nopeuttamiseksi tämän threadin/sähköpostin/yv:n kautta.
Milla
Tepsu

ViestiKirjoittaja kissankello » Ma Helmi 18, 2013 12:09 pm

hei! olen uusi täällä. tällainen teksti tukee kun haluaisin kirjoittaa puolso palstalle:
"Käytössäsi olevat oikeudet eivät salli tämän alueen viestien lukemista"

Milloin voisin kirjoitella ja lukea toisten viestejä?
kissankello

ViestiKirjoittaja Puoliso » To Maalis 28, 2013 11:57 pm

Odottelen oikeuksia Puolisot-osiolle. . . :)
Puoliso

ViestiKirjoittaja Kalppa » Ke Joulu 04, 2013 1:11 am

Niin ihan vain sitä kysyn, että hyväksyykö joku noita hakemuksia tuonne Puolisot-osioon?
Vai onko sinne pääsy nykyään täysin mahdotonta?
Kalppa

ViestiKirjoittaja Kalppa » Pe Tammi 03, 2014 11:43 am

Ilmoitusluontoisena asiana kirjoitan, että toimin uutena valvojana Puolisot-puolella ja jos on halukas anomaan jäsenyyttä sinne puolelle niin minä voin hoitaa hyväksynnät.
Kalppa

ViestiKirjoittaja Kalppa » Su Maalis 16, 2014 7:51 pm

ILMOITUS

Tein tuossa hieman kevätsiivousta Puolisot puolen käyttäjälistalle, poistaen sieltä niitä jotka eivät täytä puolisoiden puolen vaatimuksia tai eivät ole esitelleet siellä itseään annetuissa aikarajoissa.

Jäsenyyttä SAA AINA HAKEA uudestaan, mikäli täyttää myöskin vaatimuksen, että on transihmisen kumppani.

Pahoittelen myöskin jos olen erehdyksissäni poistanut jonkun joka täyttää vaatimukset ja on esitellyt siellä itsensä. Tein listan siivousta lievässä kuumeessa, niin olen voinnut erehdyksissä painaa väärääkin nappia. :D

PS. Toivoisin sinne aktiivista ja avointa keskustelua maan ja taivaan väliltä, koska tällä hetkellä siellä on hiljaisempaa kuin Prypjatin kaupungissa. :D

Kiittäen sydämmellisesti Kalppa.
Kalppa

ViestiKirjoittaja fluttershy » Pe Maalis 20, 2015 9:36 am

Uutena tällä foorumilla, kyselen miten puolisot-ryhmään liittyminen onnistuu?
fluttershy

ViestiKirjoittaja Kalppa » Pe Maalis 20, 2015 10:46 pm

Hakemuksen voi tehdä yksityisviestillä minulle. Lisään sitten käyttöoikeuden Puolisot-puolelle.
HUOM. Tämän jälkeen tulee tehdä Puolisot-puolelle lyhyt esittely, jossa kertoo taustaansa ja omaa tilannettaan puolisona.
Kalppa

ViestiKirjoittaja susanne » Su Maalis 22, 2015 12:07 pm

Asia ei ole minulle mitenkään ajankohtainen henkilökohtaisesti, mutta tulipahan vain mieleeni kun tällaiseen pariin netissä törmäsin (ei suomalaisia):

Jos kaksi transihmistä seurustelee keskenään, pitäisikö molemmilla olla pääsy puolisoiden alueelle?
susanne
Crazy Bitch

ViestiKirjoittaja Kalppa » Su Maalis 22, 2015 7:42 pm

Perjaatteessa kyllä heillä on oikeus hakea ja saada jäsenyys Puolisot-puolelle, mutta transihmisinä koko muu Puuteri on jo heille varattu, niin en näe heidän tarvettaan päästä lukemaan tekstejä, joissa vain CIS-puolisot kertovat tuntemuksistaan ja hakevat vertaistukea.

Eli jos jotkut tai joku transhenkilö hakisi jäsenyyttä tuonne, niin pyytäisin häntä harkitsemaan hyvin tarkkaan tarvettaan sinne, mutta en voisi kieltääkään hakemusta, mikäli se on muiden sääntöjen osalta kunossa.
Kalppa

ViestiKirjoittaja Iris » Ke Touko 10, 2017 9:38 pm

Hei, odottelen hyväksyntää Puolisot-ryhmään. Lähetin myös yksityisviestin, kuten ohjeistettu (tosin ohje on 2 vuoden takaa), mutta on edelleen lukemattomana Lähtevät-kansiossa. Kenen puoleen voisin asian osalta olla yhteydessä? Kaipaan kovin kontaktia muihin puolisoihin.
Iris

ViestiKirjoittaja susanne » Pe Touko 12, 2017 12:22 am

Puolisoryhmän jäsenyyksiä hoitava ei ehkä ihan joka päivä pääse lukemaan hakemuksia, sinun pyntösi ei kovin kauaa ole odottanut kun vasta muutama päivä sitten liityit Puuteriin.

Jos puolisot haluavat ryhmään useampia ylläpitäjiä, valitkaa keskuudestanne ja ilmoittakaa minulle. Sama koskee toki muitakin suljettujen ryhmien ylläpitäjiä. Minä en anna käyttäjille pääsyä sellaisiin ryhmiin, joiden jäseneksi en itse pääsisi.

Suski<3
susanne
Crazy Bitch

Paluu Ohjeita ja palaute ylläpidolle