Eloa Nuorten puolelle

Avoin alue nuorille (alle 25v)

Valvoja: Jassutassu

Re: Eloa Nuorten puolelle

ViestiKirjoittaja Steph » Pe Loka 06, 2017 8:01 pm

Moi.

Olen uusi tällä noin 22-23 vuotias biologisesti poika, ja ei oikeen tietoo mitä etsin. Naisten vaatteet ja roolit on kiinnostanut niin kauan kuin muistan ja varmaan sitäkin ennen.

Olis kiva saada juteltua jollekin tästä sillee, ettei se kuuntelija/neuvoja heti pimahda -_-
Olen koittanut jutella aiheesta(mies mekossa) eri ihmisten kans (huom. tuskin täällä olevien kans) ja vasta kaikuna joko vedotaan raamattuun tai huutonaurua. Joka meinaa saada itseni luulemaan hulluksi.

Perhe, kaverit ja ''kaverit'' ei tiedä tästä jutusta ainakaan mun kertomana. Vielä
Steph

ViestiKirjoittaja Liisa » To Loka 12, 2017 1:37 am

Moi! Setan Transtukipisteen ryhmiä suosittelen:
http://transtukipiste.fi/transtukipisteen-ryhmat/
Liisa
Miss

ViestiKirjoittaja Anni1991 » Ti Loka 31, 2017 3:11 pm

Moi kaikille.

Oon 26 vuotias ja koko ikäni ollut pelossa kertoa olevani oikeasti nainen. Noin viikko sitten uskalsin kertoa vaimolleni. Siitä pari päivää niin kerroin hoitajalleni. Tämä rupesi puhumaan jostain seksuaali terapeutista. Suostuin vaikka tiedän ettei asiani kuuluisi juuri tuollaiselle terapeutille. Oon ollu niin kauan hukassa tän asian kanssa. En tunne ketään ketä kävis näitä asioita ja tietty mulla on vaimo mutta se ei oo kuitenkaa sama asia. Vaimo on ymmärtäväinen mutta järkyttynyt ja peloissaan. Musta tuntuu että tein oikein mutta silti väärin kun uskalsin kertoa. Minun vanhemmat eivät halua nähdä asioita ja eivät tiedä kuka oikeasti olen. Monet aina sanovat että miksen mene teatterikouluun koska olen kuulemma hyvä esittämään ja pelleilemään yms. Mietin itsekseni että kai mä oon hyvä näyttelijä ku oon koko elämäni esittäny roolia "maskuliininen mies". Tällä hetkellä on vaikee olla. Tietty oon käytän naisten farkkuja/ legginsejä yms. Mistä ei välttämättä huomaa mitään. En tiiä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Haluaisin vaimoni lisäksi oppia rakastamaan myös itseäni. Haluaisin joskus löytää jonkun kaverin joka oikeesti ymmärtää ja haluaa jutella.
Anni1991

ViestiKirjoittaja Anni1991 » Ti Loka 31, 2017 6:01 pm

Ps. Olen pahoillani etenkin ensimmäisen lauseen väärinkirjoituksesta :oops:
Anni1991

ViestiKirjoittaja Tiinuli » Ke Marras 01, 2017 11:17 am

Moikka :)

Olen vasta viime aikoina tutustunut Puuterin maailmaan ja on ihana lukea teidän kaikkien veistejä! Olen itse 24-vuotias biologisesti mieheksi syntynyt tavallinen jätkä, jonka elämä on rullannut ihan normaalisti tähän asti. Olen kuitenkin pienestä pitäen tuntenut sisämmässäni vetoa tyttöjen vaatteisiin ja tavallaan tuntenut, että minussa on tyttömäinen puoleni. Kokeilin myös joitakin kertoja siskojeni vaatteita salaa ja muistan kuinka ihanalta se tuntui! Vuosia minä kuitenkin ajattelin, että ne ovat vain hassuja ajatuksia ja olen sitten vain kieltänyt ne ajatukset ja yrittänyt unohtaa koko asiaa..

Viime aikoina tuo sisäisen tyttöni ääni vain voimistuu ja tuntuu todella siltä, että se yrittää päästä esiin minussa, vaikka yritän estellä. Alkaa tuntua siltä etten koskaan tule pääsemään siitä eroon! Olenkin tosissani alkanut miettiä, että minun pitäisi lähteä tuohon tyttöilyyn ihan tosissani ja uskon, että voisin jopa olla onnellisempi jos saisin toteuttaa omaa femiinistä puoltani ja sisäistä kaipuutani tyttöillä. Minua jännittää ja pelottaa kuitenkin hirveästi, enkä tiedä yhtään mistä lähtisin liikkeelle.

Minulla ei tällä hetkellä ole ketään tuttua kenelle uskaltaisin asiasta kertoa, joten olisikin tosi ihanaa tutustua sellaisiin, joka voisi auttaa tai vaikka antaa vinkkejä näin alkuvaiheessa. En esimerkiksi osaa meikata ollenkaan :D Olisi myös tosi kivaa jos joku haluaisi vaikka vain jutella asiasta ja kertoa omista kokemuksistaan tähän liittyen, joten laittakaa vain rohkeasti viestiä jos haluatte! :)
Tiinuli

Edellinen

Paluu Nuorten alue