Ikuinen yksinäisyys. Apua!

Yleinen keskustelu

Ikuinen yksinäisyys. Apua!

ViestiKirjoittaja Mari90 » Su Tammi 21, 2018 6:27 pm

Olen 27 vuotias MtF. En ole koskaan seurustellut enkä oikein ihastukaan kehenkään. Vuosi sitten tapasin kuitenkin erään, johon ihastuin ja johon olen yhä ihastunut. Kerroin hänelle siitä, mutta en tietenkään saanut vastakaikua. Olen myös aina ollut aivan käsittämättömän yksinäinen. En vain seurustelumielessä vaan ihan kaverimielessä. En käy baareissa yms. Yritän nyt löytää seuraa netistä mutta en uskalla tavata ketään. Olen vain niin hirvittävän yksinäinen, ettei mitään järkeä. Vuosikausia jatkunut syvä yksinäisyys alkaa olla jo ihan liikaa. Haluaisin tavata jonkun ihanan ihmisen joka ei tuomitse ja kuuntelee kun haluan puhua. Jonkun ihanan. En vain tiedä mistä etsiä. En kaipaa seksiseuraa jota kaikki ukot tuntuvat vain haluavan. Minä haluan rakkautta. Jonkun joka rakastaa minua ja minä häntä. Kokeilen nyt käydä transtukipisteen jossakin ryhmässä mutta kuten aina kaikissa paikoissa, tulen bain istumaan hiljaa jossain nurkassa koska en vain yksinkertaisesti tiedä, mitä pitäisi sanoa. En osaa sitä small talkia lainkaan, enkä jaksaisi mitään turhanpäiväisiä juttuja käydä kenenkään kanssa koska ne eivät johda mihinkään. En vain jaksa enää olla yksin. En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Apua! :’(
Mari90

Re: Ikuinen yksinäisyys. Apua!

ViestiKirjoittaja Henna » Su Tammi 21, 2018 7:16 pm

Itse en nyt rakkautta välttämättä etsi tai seurustelusuhdettakaan, mutta ystävät kyllä aina kelpaavat.

Jos TTP:n ryhmiin päädyt niin ihmeessä juttelmaan kenelle vaan. Itse olen se välillä turhankin puhelias punapää :D
- Don't compromise yourself, you're all you've got -
Henna
Miss

ViestiKirjoittaja Mari90 » Su Tammi 21, 2018 11:26 pm

Niin... jos sinne edes uskaltaudun koskaan menemään.
Mari90

ViestiKirjoittaja Henna » Ma Tammi 22, 2018 6:53 am

Rohkeasti vaan sekaan. Ei siellä kukaan syö :)

Ja ei ole pakko sanoa yhtään mitään. Voi vaan kuunnella.
- Don't compromise yourself, you're all you've got -
Henna
Miss

ViestiKirjoittaja Juliana_TS » Ma Tammi 22, 2018 7:14 pm

Itse olen jo yli vuoden ollut ihan yksin ja alkaa tulla ihan rutiini elämään kun harratan liikuntaa sekä muutenkin ulkoilua yms aktiivisesti niin oikeestaan ei kaipaa edes ketään rinnalle kun sitä seuraa toki saa sitten kun sitä haluaa eli seksi tarkoitan..
Enempi silleen olisi mukavaa todellakin jonku kanssa lenkkeillä ja käydä shoppailee yms, mutta eipä auta mikään jos kukaan ei halua tutustua eikä olla kaveria niin omaan elämään on vain totuttava ei sen ihmeempää vaikka joskus tuleekin murehdittua tätä olotilaa että miksi minä jolla oli muinoin reilu sata ystävää ja kaveria niin nyt nyhjötän kotona tietokone ja televisioa vaan kaverina...
Juliana_TS

ViestiKirjoittaja Johannes » Ke Tammi 24, 2018 6:06 pm

Hei
Näin miehenä sanoisin että älä menetä toivoa. Kyllä löydät apua yksinäisyyteen .
Löytyy sellaisia miehiä jotka osaavat arvostaa sinua ihmisenä ja naisena.
Itse löysin aikanaan ihanan naisen omaan elämään ja suhde kesti yli 5v.
Tällä hetkellä olen yksin mutta uskon löytäväni uuden suhteen taas elämääni.
Tsemppiä sinulle ja rohkeasti liikenteeseen sieltä. Kukaan ei tule kotoa hakemaan
T: Johannes
Johannes

ViestiKirjoittaja Eerika95 » Su Helmi 04, 2018 3:29 pm

Ei se ikuisesti voi jatkua. Itsellänikin oli melko pitkä ajanjakso, jolloin koin olevani ihan yksin ja myös ikuisesti, mutta kas kummaa, nyt onkin maailman ihanin mies rinnalla jakamassa arjen ilot ja surut. Transtukipisteen ryhmiin osallistuminen voi olla hyvä tapa saada uusia kontakteja ja miksei ystäviäkin. Mutta kuten Johannes sanoikin, niin älä menetä toivoa.
"It is amazing how complete is the delusion that beauty is goodness." ― Leo Tolstoy
Eerika95

ViestiKirjoittaja mimamii » Su Helmi 04, 2018 11:03 pm

Minä erosin viime syksynä lopullisesti koska ex ei yksinkertaisuudessaan voinut toimia suhteessa niiku pitäs. Pettämistä ja valehtelua alvariinsa ja uskollisena kestin sitä vajaa 14 vuotta.

Sen jälkeen olen vain ollut mielelläni, vaikka se onkin hankalaa välillä kun tulee randomeita tarkoituksettomia flirttejä joita vihaan.

Harvasta vaan löytyy ne ketkä oikeasti ymmärtää todellisen suhteen ja rakkauden päälle yhtään mitään, saatikka arvostaa sitä mitä on tarjolla.

Qruiserissa oon huomannu että hyvin harva puhuu ja hyvin monet on vain leikkimässä siellä.

Mä vain katselen ja odottelen, jos se joskus sieltä jostain.
pahin painajainen
mimamii
Miss

ViestiKirjoittaja Liisa » Ti Helmi 06, 2018 10:05 pm

Minä löysin rakkaani Qruiserista.
Elokuussa 2014 hän vastasi ilmoitukseeni.
Viime marraskuussa menimme kihloihin.
Olemme lesbopari.
:tyty

:luv
Jag är en homosexuell kvinna och jag är stolt över den. :tyty :love
Liisa
Miss

ViestiKirjoittaja Mari90 » La Helmi 10, 2018 12:33 am

Olen minäkin Qruiseriasa mutta yllätys yllätys siellä on pelkkää hiljaisuutta.

Joku tuossa sanoi, ettei yksinäisyys voi ikuisesti jatkua. Niin no, miten sen nyt ottaa. On olemassa ihmisiä jotka ovat läpi elämän yksinäisiä. Minun ykisnäisyyteni on siis jatkunut jo ainakin sen kymmenen vuotta, eikä loppua näy. Oikeastaan kaikki lohdutukset, voivottelut, yms. pahentavat vain oloa. Tilanne on viimeisen puolen vuoden ajan mennyt pahempaan ja pahempaan, enkä enää edes jaksa yrittää etsiä mistään ihmisiä.
Mari90

ViestiKirjoittaja mimamii » La Helmi 10, 2018 1:15 am

Olen minäkin Qruiseriasa mutta yllätys yllätys siellä on pelkkää hiljaisuutta.

:D :D tuu nykii hihasta :D :mrgreen: koetas löytää :D
pahin painajainen
mimamii
Miss

ViestiKirjoittaja Liisa » La Helmi 10, 2018 12:59 pm

Mari90 kirjoitti:Olen 27 vuotias MtF. En ole koskaan seurustellut enkä oikein ihastukaan kehenkään.
:’(

MtoF henkilöllä on sukupuoli-identiteetti selvä: nainen.

Elämää helpottaisi suuresti, jos myös oma seksuaalinen suuntautuminen olisi selvillä.

Rakkaani on biologinen nainen.
Kesällä 2014 hän vastasi Qruiser-ilmoitukseeni.
Aivan alusta alkaen minä näin hänet miehenä.
Ja jo ekalla tapaamisella hän näki naisen:
"Sinulla on naisen kädet ja sinä olet sopivan pituinen naiseksi".
Vasta myöhemmin minä hakeuduin sp-identiteettitutkimuksiin.

Kokonaan toinen asia on, että vasta seurustelumme aikana sanoin kumppanilleni:
"Minä taidankin olla lesbo".
Silloin minäkin tajusin, että olimme "Butch" ja "Femme".
Kumppanini ei edes keskustele tuollaisista asioista;
hän oli löytänyt naisen,
termeillä ei ollut mitään merkitystä.

Jos olet MtoF, niin oletko jo hakenut ylläpidolta pääsyä 'Suljetulle osastolle'?
Jag är en homosexuell kvinna och jag är stolt över den. :tyty :love
Liisa
Miss

Paluu Café