Hyvät nettikaupat

Shoppailut sun muut netissä & RL

Re: Hyvät nettikaupat

ViestiKirjoittaja SharaBarchovot » La Heinä 14, 2012 2:32 pm

En ole koskaan tilannut mitään vaatteita nettikaupoista. Haluan aina nähdä vaatteet päälläni ennen ostoa. Vaatteissa kun mielestäni tärkein juttu on oikea koko (ja väri). Liian pienet tai isot vaatteet, tai vartalotyypille sopimattomat, näyttävät niin rumilta. Kengillä taas haluan kävellä, siksi niiden pitää olla oikeankokoiset.

Nyt kuitenkin innostuin ajatuksesta selaillessani näitä linkkejä.

Kysymys:

1) Onko ulkomaalaisilla nettikaupoilla palautusoikeus? Myös alusvaatteilla?
2) Onko teillä mennyt kauan oman koon löytämiseen?

Itse ostelen yleensä Vila/Vero Moda yms. vaatteita, joten olen tottunut simppeliin L/XL -kokoon. Ylävartaloni on kai kokoa 42/44 ja alavartaloni 40/42.

Alusvaatteet ovat kaikista vaikeimmat ostaa. Juuri alusvaatteissa olisi tärkeä se istuvuus, ne kun tulevat niin iholle. Nälkäkurkena mahduin yleensä Stockan yms. suurimpiin kokoihin, mutta nyt 10 kiloa isompana kauppojen suurimmatkin koot tekevät tiukkaa. Mahdun ehkä nippanappa niiden sisään, mutta jenkkakahvaa tunkee kainaloista yms... Ja kuppikoko on aina tietenkin liian iso omaan A-luomuun. Rintsikoiden kuppeja on joutunut ompelemaan pienemmiksi.

Millaisia vinkkejä teillä on istuvien alusvaatteiden löytämiseen? Lähinnä olen nyt katsellut "bustierejä".
SharaBarchovot

Re: Hyvät nettikaupat

ViestiKirjoittaja Saara87 » Ke Syys 20, 2017 11:15 pm

Itse olen tilaillut Cellbesiltä vaatteita aina sillon tällön. En tiedä miten hyvä se on verrattuna muihin kauppoihin, mutta ainakin toimitukset on heillä tullu noin viikon sisällä perille. Myös kaikkia palautukset on hoitunu ihan asiallisetsi heidän kanssa. Myös nopean googletuksen avulla niille löytyy lähes aina myös alennuskoodeja joilla saa vähän hinnasta pois.

Muita kauppoja joita voin suositella on Zalando ja Boozt. Zalandolla saattaa tosin joskus venyä toimituksest sika pitkäks, booztilla puolestaan tullu joskus perille muutamassa päivässä. Kannattaa usein myös tarkistaa että oli se sitten mikä tahansa verkkokauppa että yhteys on suojattu jotta sinun pankkitunnuksia ei ryöstetä :)
Saara87

Edellinen

Paluu Shoppailu