Kengät 43+

Shoppailut sun muut netissä & RL

Kengät 43+

ViestiKirjoittaja ChinaDoll » Pe Loka 05, 2007 12:25 pm

http://www.bellissima.fi/

Onko e.m. liikkeestä mitään kokemuksia/hintatasoa tiedossa?
Nettisivulla vain crocseja :(

Muita kotimaisia liikkeitä?
ChinaDoll
Lady

ViestiKirjoittaja Titania » Ma Loka 08, 2007 11:12 am

Hmm suomalaisia netissä olevia isokokoisia myyviä kenkäkauppoja ei tule montaa mieleen. Mutta Anti-Shopista saa ainakin jotain miesten jaloille vartavasten tehtyjä kenkiä, mutta maksavat tietty taas. Luotettava kauppa jokatapauksessa. Sexysaappaasta en voi sanoa taas samaa. Kannattaa myös pitää silmät auki Huuto.netissä, josta itse olen ainakin isokokoisia kenkiä ostanut.
Mutta suosittelen kokeilemaan vaan rohkeasti ulkomaalaisia kauppoja jos ei kotimaasta löydy.
“The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.”
-Eleanor Roosevelt
Titania
Moderaattori

ViestiKirjoittaja venla » La Loka 13, 2007 11:20 pm

http://www.joyboots.fi/PublishedService tuolla ainakin tuntuu olevan isoja kokoja osa kokoon 48 asti
venla

ViestiKirjoittaja Melanie » Ke Loka 17, 2007 10:11 am

Ajattelin toimia koekaniinina ja tilata tänään saksalaisesta Schuh-Kauffmann:ista parit 43-kokoiset avokkaat. Eivät ole kovin halpoja mutta lienevät laadukkaita ja kokoja näyttää monissa olevan jopa 46 asti. Kyseessä siis ihan tavallinen kenkäkauppa, jonka tarjonta näyttää Mellyn tyyliin paremmin sopivalta kuin noissa fettarikenkäkaupoissa. Mulle sopiva kävelykorko on n. 4-7cm.
Raportoin lähiaikoina, miten homma toimii! :D
Melanie
Liivikonsulentti

Re: Kengät 43+

ViestiKirjoittaja Tjinuski » Ti Loka 23, 2007 9:49 pm

ChinaDoll kirjoitti:http://www.bellissima.fi/
Onko e.m. liikkeestä mitään kokemuksia/hintatasoa tiedossa?

Hinnat on huimat, mutta missäpä ei kotimaan kamaralla olis? Itse ostin tuolta hyvät kokonahkaiset kävelykengät, ihan käsityötä. Kauppa on aika pieni, joten valikoimassa ei ole kauheesti hurraamista. Taitaa olla vähän tuurissaan mitä tuolta löytää.

Ainahan on tietysti Kenkä-Marski...
Being in pain does not make one a masochist.
It is no excuse for sadism either.
Tjinuski
Warrior Princess

ViestiKirjoittaja Pauliina » Ke Loka 24, 2007 6:57 am

Tjinuski kirjoitti:Ainahan on tietysti Kenkä-Marski...
Kun olen noita Helsingin kenkäkauppoja vähän kierrellyt, olen löytänyt omat suosikkini. Kenkä Marskissa on tarjolla aika isojakin kokoja "piikkareita". Eli jos kaipaa korkeilla piikkikoroilla ja erikoisia kenkiä voi käydä siellä. Hinnat ovatkin sitten korkeahkoja eikä ilmeisesti koskaan tarjouksissa. Aika paljon olen ostanut käyttökenkiäni Haloselta, koska minulle menee koko 42-43 joita sieltä löytyy. Mutta siellä on sisäänostajalla se tavallinen ajatusmaailma, eli isoa kenkää käyttävä nainen on pitkä eikä halua lisätä pituuttaan. Eli korot ovat yleensä matalia tuossa koossa, tai ainakin hyvin maltillisia. Mukavimmat ja jalalle ehdottomasti sopivimmat kengät olen ostanut Kenkä-Ralesta Töölöntorin nurkalta. Joskus on löytynyt hyviä kenkiä myös K-kengästä, milloin mistäkin myymälästä.
Pauliina
Prinsessa

ViestiKirjoittaja Titania » Ke Loka 24, 2007 10:15 am

Kenkämarki on kyllä sinänsä ok pulju että palvelu pelaa ja valikoimaa on ihan hyvin isompienkin kokojen kanssa. Mutta hinnat ovat tosiaan melko rasvaisia. Monet kuolaamani kengät ovat 100e ja ylöspäin, kun netin ihmemaailmasta saa tilattua paljon halvemmalla kenkiä. Kenkämarskin kesäalekin taannoin oli aika säälittävä, joku yksi hyllyllinen kenkiä oli -20 % alessa.
Mutta kääntöpuolena taas löysin sieltä hyvät kengät 40e:llä ja ne ovat palvelleet todella hyvin nyt koko syksyn, kun netistä tilatut kengät ovat olleet liian isoja tai pieniä. Kenkämarkissa siis saattaa joutua maksamaan ihan hyvin, mutta saapahan hyvät kengät hyvän palvelun kanssa ^^
-Eleanor Roosevelt
Titania
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Melanie » To Loka 25, 2007 9:59 am

No niin :D Postipoika toi äsken Schuh-Kauffmannin paketin suoraan käteen, eli aika hyvin paketti liikahti Saksasta. Tilauksenhan tein viime keskiviikkona 17.10 aamupäivällä. Pikainen sovitus osoitti, että avokkaiden koot ovat oikeat ja että 43-kokoisissa varpaat menevät huomattavasti vähemmän ruttuun kuin 42:ssa, joita aiemmin tilasin esim.Klingeliltä. :D Vielä pitäisi löytää ne kengän sisään laitettavat liukuesteet päkiän kohdalle, koska sukkikset jalassa jalkaterä kuitenkin liukuu kohti kärkeä, vaikka koko olisikin sopiva.
Pienenä lisukkeena mainittakoon, että saksalaisten mielestä olen "Frau", koska etunimeni sattuu päättymään a-kirjaimeen. Tuolla logiikallahan pelataan kaikissa Keski- Euroopan maissa, joissa esim.nimet Maria/Mario ovat käytössä. Kerran tuli Ranskasta joku kataloogi postissa ja sen mukaan olin" mademoiselle" :D
Tuota firmaa voin siis ainakin suositella ja varmaan ostan sieltä toistekin.

Melly, koekaniini :wink:
Melanie
Liivikonsulentti

ViestiKirjoittaja Titania » To Loka 25, 2007 10:04 pm

Kuulostaa hyvältä! Tosiaan joyboots / sexysaappaasta olen joku kuukausi sitten jo tehnyt tilauksen eikä vieläkään kuulu mitään (!). Ei näin! En voi mitenkään suositella, etenkin kun hinnoissa oli jotain ilmaa ja toimitus luvattiin noin kahdessa viikossa.
Ulkomailla tuntuu homma pelaavan, pitää kokeilla jossain välissä tuota melanien suosittelemaan kauppaa.
-Eleanor Roosevelt
Titania
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Flandre » Su Joulu 02, 2007 7:30 pm

43+ koon kenkiä löytyy tälläisestä kaupasta suomesta ainakin:
http://www.speci.net/

Harmi vain että kyseisessä kaupassa koko 42 taas on jo liian pieni...
Flandre
Acid Trainwreck

ViestiKirjoittaja JaP » La Tammi 05, 2008 9:56 pm

Pauliina kirjoitti:Mutta siellä on sisäänostajalla se tavallinen ajatusmaailma, eli isoa kenkää käyttävä nainen on pitkä eikä halua lisätä pituuttaan. Eli korot ovat yleensä matalia tuossa koossa, tai ainakin hyvin maltillisia.

Mutta minä olen pitkä, enkä halua lisätä pituuttani. En kuitenkaan ainakaan mistään nettikaupasta ole onnistunut löytämään matalakorkoisia. Siis kokoa 44 tai 45. Ehkä on mentävä johonkin ihan oikeaan kauppaan.

Yksi paikka, mistä löytyisi ihan kivat, on JoyBoobs, :lol: mutta en halua valkoisia ja muista väreistä ei löydy kokoja. Ja onhannoikin siis vähän liikaa. En mä haluu tollasia ainakaan tohon hintaan. Pitäisi löytää jotakin vähän arkisempaa, että kehtaa niitä jossakin käyttääkin. Ja huonon nettikaupanhan tunnistaa siitä, ettei se suostu lähettämään postiennakolla.
JaP
Madam

Isot kengät

ViestiKirjoittaja AuntieUllaCD » To Tammi 17, 2008 11:45 am

Olen korkkareissa noin kaks-metrinen muija :D joten 46 numeron jalkohini ei helposti löydy naisellisia kenkiä siksipä tilasin omani www.kunzmann.com verkkopuodista joka tosin on pääasiassa keskittynyt enempi fetissiasuihin ja tarvikkeisiin.
AuntieUllaCD

ViestiKirjoittaja Dançarina » To Helmi 14, 2008 10:58 am

Electriqueboutiquesta tilasin viimeisimmät kenkäni, tekonahkaiset alle polven saappaat. Toimitusaika oli todella nopea, vaikka rapakon takaa tulivatkin. Kengillä hinta oli myös alennusmyynneissä naurettavan halpa, joskin sitten se FedEx maksoi kaksi kertaa niin paljon. Mutta huokeaa oli silti. Materiaali on kengissä vain kehnoa, keinonahka on niin ohutta että jopa haurasta. No, bilekenkinä noita varmasti tulee lähinnä käytettyä.

Yllätyin silti toimituksen nopeudesta. Olivat Vantaalla odottamassa kotiinkuljetusta jo 4-5 päivää tilauksen jälkeen, omista syistäni en sitten ehtinyt ottaa niitä vastaan kuin vasta pari päivää myöhemmin.

Kokoja tuolta löytyy kuitenkin kengistä riippuen 45-46:kin asti. =)
Biologis-orgaanisesti luomutuotettu ja hormoni-identtinen aitotranscisfemmequeerkyborgitosirotunainen. Ehta Sandozin geenimanipuloimaton fairtrade-tuote, lähitilalla vapaana ja onnellisena kasvatettu kanapapukaijakissahepo.
Dançarina
MissBehave

ViestiKirjoittaja Suski » To Helmi 14, 2008 11:04 am

www.neosirius.fi lisäsi näemmä valikoimiinsa XXXL-koot osion, josta näyttäisi löytyvän muutamia 40-45 kokoisia matalakorkoisia kenkiä.
Suski

ViestiKirjoittaja Chick Pea » To Helmi 14, 2008 6:38 pm

Suski kirjoitti:www.neosirius.fi lisäsi näemmä valikoimiinsa XXXL-koot osion, josta näyttäisi löytyvän muutamia 40-45 kokoisia matalakorkoisia kenkiä.

Siis onko 40 kengät jo XXXL????? :shock:
Chick Pea

Seuraava

Paluu Shoppailu